Winkelmand

✓ Groot assortiment

✓ Gratis verzending boven €40,- binnen Nederland

✓ Snelle klantenservice

Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de “In winkelwagen” button te klikken. Klik vervolgens op “Naar de kassa” om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop “Bestelling afrekenen” klikt is je bestelling definitief.

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering zal een pakbon bevatten waarop geen prijs staat.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dit is mogelijk. Klik hier voor onze adresgegevens.

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een bestelbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur. De verzendbevestiging met track en trace ontvang je wanneer we je bestelling hebben meegegeven aan onze vervoerder.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Bij ons ben je er zeker van dat je op een veilige manier kunt winkelen en
betalen. Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, word je doorgeleid naar de
beveiligde betaalomgeving om je online betaling direct te kunnen voldoen.

iDEAL
Met iDeal betaal je je bestelling direct vanaf je bankrekening. Je kunt alleen met iDeal betalen als je in het bezit bent van een Nederlands bankrekeningnummer.
Bancontact
Deze betaalmethode werkt in principe hetzelfde als iDEAL, en hiermee kunt u dus snel en veilig betalen met uw eigen bankrekening. Bancontact accepteren wij speciaal voor al onze Belgische klanten.
Creditcard
Je kunt direct betalen met MasterCard en VISA dankzij onze creditcard
provider Stripe. Alle informatie is beveiligd met een SSL-verbinding, zodat je
gegevens onmogelijk door een ander kunnen worden ingezien.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden na betaling indien voorradig direct geleverd. Op werkdagen voor 16:00 besteld en betaald, volgende werkdag in huis.

Hoe werkt betalen middels achteraf betalen (Klarna)?

De betaling via achteraf betalen (het volledige achteraf betaalproces) voert Klarna voor ukkies-babyshop.nl uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro via e-mail ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. Je kan met Klarna betalen in Nederland, Duitsland en Oostenrijk. België is niet mogelijk.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen via iDeal, PayPal of creditcard.

Je kan bij vragen altijd contact opnemen met Klarna. Ook voor meer informatie kan je op hun website terecht.

Hoe werkt betalen middels creditcards?

Je kiest in het bestelproces voor de creditcard provider waar je mee gewenst te betalen. Als extra voordeel zijn je creditcard bestellingen verzekerd (dit is afhankelijk van de voorwaarden bij de creditcard maatschappij). Wij accepteren Mastercard, Visa, American Express en Carte Blue.

Wie levert mijn bestelling?

Bijna alle leveringen vinden plaats met PostNL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Via …. kan je zien waar je pakket is.

Via …. kan je zien hoe laat je pakket afgeleverd wordt. PostNL Track&Trace is pas in de ochtend van de uitlevering beschikbaar.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen bij bestellingen onder de €30,- productwaarde, € 5,95 in rekening voor verzending binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland (met levering op werk- en zaterdagen). Boven de € 30,- euro is de verzending gratis.

LandIndicatie levertijdVerzendkosten
Nederland1 werkdag<30 euro, € 5,95
België1 werkdag<30 euro, € 6,95
Duitsland1-2 werkdagen<30 euro, € 6,95
Luxemburg1 werkdag<30 euro, € 6,95

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Indien een artikel op voorraad is en voor 16.00 word besteld zal deze de volgende dag bezorgt worden.
In alle andere gevallen ontvangt u na bestellen een mail met de verwachte leverdatum hierin.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

De levertijd staat op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 werkdag krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert PostNL je pakket af bij de dichtstbijzijnde pakketshop (Parcelshop). Via een kaartje in de brievenbus (en ook op de track en trace pagina) wordt aangegeven bij welke pakketshop je pakket achtergelaten is

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.

We hebben echter ook de mogelijkheid om de bestelling af te laten leveren bij een 

pakketshop bij jou in de buurt!

Je klikt dan op de betaalpagina op ‘Kies een ophaalpunt’ (bij verzendmethode) en je krijgt een kaartje met de pakketshops rondom het door jou ingegeven adres. Klik op het plaatje van een pakketshop naar keuze en klik op ‘Kies dit ophaalpunt’. De gegevens komen in het Afrekenscherm te staan en je kunt de bestelling verder afronden.

Let op: Het verzendadres blijft ongewijzigd op de bevestiging, maar op de verzendbon van PostNL zal het adres van het ophaalpunt staan! Uw bestelling gaat daar dan dus naartoe, niet naar het verzendadres.

 

Afhalen

Waar is de spaarpottengigant gevestigd?

Wij zijn gevestigd in Bilthoven. Dit ligt naast Utrecht. Ons exacte adres is:

De Spaarpotgigant.nl
P.C. Staalweg 14
3721TJ, Bilthoven
Nederlan

Wat zijn de openingstijden?

Je kan je bestelling afhalen op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur.
Wanneer onze live chat actief is zijn wij meestal ook op locatie aanwezig. Maak dan even een afspraak via de chat

Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webwinkel en kies bij de bezorgopties voor ‘Afhalen in Bilthoven’. Bij de betaalmethode kies je voor ‘Bankoverschrijving’.

Wij leggen je bestelling klaar en wanneer je deze komt ophalen kan je contant betalen. Er is geen pinautomaat aanwezig

Ik twijfel nog tussen twee artikelen, kan ik bij jullie de artikelen ook eerst bekijken?

Wij hebben geen showroom, enkel een kantoor en een magazijn. het is dus enkel mogelijk om de beide producten te bekijken op bestelling.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wanneer je niet 100% tevreden bent over je aankoop dan kan je de aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen! In deze periode kun je de bestelling onbeschadigd, oorspronkelijk als mogelijk en indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?

Als je niet tevreden bent over het product kun je het product binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikers sporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. De kosten voor retouren zijn voor de klant

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Tot De bestelling dient onbeschadigd te zijn. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen. Het recht op restitutie vervalt na 14 dagen, waarna de garantieperiode van één jaar in werking treed

Hoe stuur ik mijn artikelen retour?

Via onderstaande link kan je een gratis retourlabel aanvragen:
Klik hier om een gratis retourlabel aan te vragen.

Je dient de verkregen factuur of pakbon mee te sturen met je retour. De factuur heb je ontvangen per e-mail, de pakbon is met de bestelling meegezonden.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk, per post, fax of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Het invullen van dit formulier is makkelijker en sneller.. Indien je gebruik maakt van herroeping dien je binnen 14 dagen het product toe te sturen

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt wordt deze binnen 5 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. Je ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending zal zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen teruggestort worden op je rekeningnummer

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice, dan proberen wij je verder te helpen

Waar kan ik een klacht uiten?

Heb je een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken je om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden na ontdekking van het defect, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie onze klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.

We reageren binnen 14 dagen inhoudelijk op je klacht en zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je factuurnummer en telefoonnummer (geef desgewenst aan op welk tijdstip je bereikbaar bent) te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen. We hanteren een maximum reactietermijn van 5 werkdagen.

 

Garantie

Hoe lang is de garantieperiode?

We hanteren één jaar garantie op al je aankopen bij despaarpotgigant.nl!
Deze extra garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten die je als consument hebt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Gratis verzending in NL

Op alle bestellingen boven €40,-

14 dagen bedenktijd

Niet tevreden? Retourneer binnen 14 dagen

100% veilige betaling

iDeal / Creditcard / Achteraf betalen